BERCUTI DI LANGKAWI 3H2M (Part 4) ~ 3D Art Museum

1 pic adaaaa aje yg x IN hehe...

2nd pon sama. twin Aqil plak merayau. addoiii

So ini jelahh yg terbaik mama dpt huhuhuhuu

Lepas puas anak2 mandi-manda. Kami terus siap2 n lunch-hunting. Macam hari pertama kami, kami lunch di  WARUNG JATI AISHA, Kedawang.
Walaupon waktu tu baru jam 10.30 pagi, tp dh banyak pilihan menu2 di kedai tu.

Then, terus gerak ke Oriental Village, tempat org naik cable car tue... Dulu penah naik sekali cable car masa zaman xde anak. tp now anak2 pon kecik2 lg, kami rasa mcm x sesuai nk bwk naik cable car sbb risaukan keselamatan depa kt atas sana.
tp depends laa kalo rasa confident saya rasa xde masalah kot...

Sekarang dh macam2 aktiviti ada kt sana. Aim saya datang kali nie nk bawak anak2 masuk muzium 3D amek gmbaq lawa2 mcm saya baca dlm blog org lain tueee hehe..

So tiket masuk kena beratur n beli kt kaunter yg sama utk naik cable car yerrr. mujur saya pegi bukan season school holiday. kalo x jenuh Q sure ramai org. Phewww!!
Ada combo package dengan tawaran harga yang murah juga yaa.
Cuma saya x ambil combo sbb hubby ckp xnak buang masa nk Q. mmg ramai yerr tgk org Q dok tggu nk naik sky cab masa tu. huhuu. 

Walaupon harga tiket masuk ke 3D muzium agak mahal compared kalau saya ambil package combo, saya rasa berbaloi sgt sbb saya spend masa agak lama bergambar kt dlm tue.. Cuma saya aim akan kembali bila anak2 dh besar sikit n nk ambil combo package tuu n kena spend 1 whole day kt Oriental Village utk cuba byk aktiviti kt situ. (pasang niat dulu yg penting hahaa)

Jommm layanzzz piccas kami kt sana
.
.
.

















 

Comments

  1. weih...ari tu anak 2 ja...sat ja anak hng dah jadi 4 n dah besar...jelesnya :) :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

pengalaman di mahkamah majistret petaling jaya

[Resipi] JAPANESE COTTON CHEESE CAKE MUDAH

BERCUTI DI LANGKAWI 3H2M (Part 3) ~ Mandi Laut & Pool Holiday Villa